9 فرصت که با پدیرفتن تنهایی در زندگیتان نصیبتان میشود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان زندگی بی حد و مرز و آدرس titanlife.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 7
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 1
:: بازدید ماه : 6
:: بازدید سال : 61
:: بازدید کلی : 157

RSS

Powered By
loxblog.Com

مقالاتی برای داشتن یک زندگی درست و بی حد و مرز

9 فرصت که با پدیرفتن تنهایی در زندگیتان نصیبتان میشود
سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 ساعت 13:7 | بازدید : 82 | نوشته ‌شده به دست فربد محمدی | ( نظرات )

تنهایی به شما فرصت نفس کشیدن میدهد:

اغلب ما در محل کار خود با سرعت 100 کیلومتر در ساعت مشغول دویدن هستیم و با دوستان و خانواده به سختی وقت میگذرانیم.
وقتی وقت خود را تنها می گذرانید ، دهن خود را از تمام مشغله ها پاک کنید و چند دقیقه هم که شده در حال زندگی کنید.
به طعم یه یک چای...داغی چایی...صداهایی که میشنوید...نسیمی که روی پوستتون حس میکنید تمرکز کنید

در تنها بودن هوای مه آلود ذهنتان شفاف میشود:
آیا تا به حال احساس کرده اید که آنقدر مشغله در زندگی دارید که همه چیز مبهم میشود؟ 
تنها بودن این مه مشغله را از ذهن شما
بلند می کند و راه را برای تفکر واضح تر باز می کند.

فرصت تامل در زندگی خود را پیدا میکنید:

ما خیلی درگیر زندگی دیگران هستیم ، غالباً فرصتی برای تأمل در زندگی خود پیدا نمی کنیم.
 اگر می خواهید به سوالات بزرگ زندگی پاسخ دهید ، گرفتن این وقت ضروری است: من چه می خواهم؟
برای خوشبختی بیشتر خودم چه کاری می توانم انجام دهم؟ چه کاری می توانم به من کمک کند؟
من چه غلطی با زندگیم میکنم؟

تنها بودن به ما فرصتی می دهد تا متوقف شویم و به چیزهایی که واقعاً مهم هستند فکر کنیم.

 وقت خود را صرف انجام کارهایی کنید که دوست دارید:

هیچ محدودیتی وجود ندارد ، هیچ کس نمی تواند بگوید "اوه احمقانه است".
چیزهای زیادی وجود دارد که من با در آغوش گرفتن تنها بودن یاد گرفته ام 
مانند یادگیری ساخت وب سایت ، کد نویسی ، یادگیری گیتار ، نوشتن ، یادگیری ساخت فیلم و یادگیری بیشتر در مورد خودم از طریق خواندن.
تصور کنید اگر فرصتی برای یادگیری هر چیزی داشتید ، آن چیز چه چیزی خواهد بود؟

کارهای بیشتری انجام دهید:

با تنها بودن شما می توانید بدون حواس پرتی سرتان را پایین بندازید و با تمام تمرکز کار کنید

اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید:

این افراد که خود را کاملا پدیرفته اند
به خاطر شنیده شدن صحبت نمی کنند ، آنها فقط وقتی حرفی برای گفتن دارند صحبت می کنند.
و این پذیرش خود حاصل تنها بودن است

احساس استقلال بسیار بیشتری کنید:

وقتی اشتیاق به دیگران را متوقف کردید و شروع به انجام کارهایی کردید که به طور معمول انجام نمی دهید
مگر اینکه با شخص دیگری باشید ، مانند غذا خوردن در رستوران ، رفتن به سینما یا رانندگی طولانی.
وقتی شروع به انجام این کارها به تنهایی می کنید ، می توانید بسیار قدرتمند باشید.

احساسات خود را حس کنید:

وقتی در زندگی مردم دیگر گیر افتاده اید ، نمی توانید احساسات خود را بشناسید.
فقط در تنها بودن می توانید واقعاً با احساسات خود در ارتباط باشید. 
شما درک عمیق تری نسبت به مواردی که واقعاً شما را خوشحال می کنند
خواهید داشت

احساس ارتباط با چیزی عمیق تر کنید:

وقتی کمی تنها بودن در زندگی خود داشته باشید یک چیز شگفت انگیز اتفاق می افتد 
شما شروع به پرسیدن سوالات بزرگتر می کنید. هدف من چیست ، چرا من اینجا هستم ، چه کاری می توانم انجام دهم تا کمک کنم.


منبع: www.stevenaitchison.co.uk

 

 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 









 

 
 
 
 
 
 
 






 
 





 
 



 




 

 
 
 
 
 
 
 
 



 




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: